torsdag 8 januari 2009

Handledning!

Idag har inte varit en bra dag. Den jäkla förkylningen är långt ifrån att gå över. Helt tjock och svullen överallt känns det som. MEN, fick tillslut ivägskickat min sista inlämning i handledningskursen och har nu bara provet kvar. Handledning är faktiskt kul att läsa. Det trodde jag inte först. Det ska bli kul att kanske få prova på att vara handledare i framtiden nu när man läst på om det. Har faktiskt handlett nyanställda på mitt förra jobb, och då tänkte man ju inte direkt efter på hur, vad, varför o.s.v.

Efter inlämningen satte jag mig för att öppna ett paket med gottigheter som kommit. Massa ez-foam, några stämplar och lite annat smått. Har suttit och monterat stämplar nu så nacken värker, men äntligen har jag lite nytt att stämpla och pyssla med. Ett kort pysslade jag ihop igår. Mer har jag inte orkat pyssla ännu. Och gissar att det kommer bli mindre när skolan drar igång.

Nu är det snart läggdags!
Gissa vem som inte sover? Lillen var helt slut efter våran maktkamp på väg hem från dagis så han somnade i soffan några timmar. Helt omöjligt att få liv i honom så han fick vara... Så han är nog uppe någon timme till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbig förkylning! Hoppas den går över snart! Kram