tisdag 31 mars 2009

Fortfarande sjuk!

Men gick ändå till min nya praktik igår för första gången. Är ett litet ställe med bara fem vårdtagare. Lagom av allt och inte ett dugg stressigt. Så skönt. Men idag var jag hemma igen då jag knappt sovit och hostar mig trött.
Fick ju ändå som vanligt hämta lillen på dagis och sedan gå och handla lite. Fastnade på lekplatsen vi har i "centrum" och Alexander flög och for runt i diverse rutschkanor och grejer, själv. Sist jag var med honom på en lekplats var hålla och hjälpa till som gällde. Han börjar bli stor den lille. =)

Han pratar ju inte så mkt heller. Men det är på gång. Nu börjar han försöka härma och sånt, han har varit lite blyg med det innan. Så i helgen när jag låg däckad i soffan lärde hans pappa honom ett nytt ord som vi alla tre hade förskräckligt roligt åt så nu vet ni hur låg våran humor är. Ordet var bajs. Så de går han nu omkring och säger i tid och otid, lagom roligt!

Liten har visst blivit lite större...

1 kommentar:

Evelina sa...

hahaha klockrent!! :D