söndag 10 maj 2009

Onödigt vetande om mig...

  • Hur mycket pengar har du på din mobil? Mycket, har abonemang.
  • Har du fått en kyss den senaste veckan? Ja, många härliga av Robban.
  • Vem tillbringade du två timmar med idag? Robban och Alexander.
  • Hur lång är du? 170,5 cm.
  • Vilken är den senaste filmen du sett? Baby Mama. Halv-rolig och helt okey.
  • Hur löd ditt senaste mottagna och skickade sms? Mottagna: Vad kul! Han är för go. Å du med Kramar :) från Mamma. Skickade: Älskar dig mest till Robban.
  • Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på.
  • Är dina föräldrar gifta eller skilda? Varken eller. Dom blev tillsammans något år innan jag föddes och är fortfarande tillsammans, men dock ej gifta.
  • När såg du senast din mamma? För exakt en vecka sedan.
  • Icke godkänt i något ämne? Ja, i tre st ämnen. Ett håller jag på att läsa upp just nu och de andra två skiter jag fullständigt i. =)
  • Mvg i något? I att vara bäst?!
  • När vaknade du idag? 07:55
  • Vilken är din favoritplats hemma? Soffan.
  • Vilken plats föredrar du minst hemma? Hallen är rätt trist att vistas i.
  • Vem får dig att må bra? Robban och Alexander.
  • Hur stor är din säng? Vi har en standard dubbelsäng. 180*200 cm alltså.
  • Vad sover du i? Trosor och t-shirt.
  • Var har du bott/bor? Grästorp (i tre omgångar på två olika ställen), i Trollhättan (på tre olika ställen) och nu i Norrahammar (avverkar andra lägenheten just nu).
  • Tycker du om kinamat? Ja, så länge det inte är fisk eller skaldjur i.
  • Tycker du om kaffe? Ibland.
  • Vad dricker du helst till frukost? Juice eller mjölk.
  • Kan du spela poker? Japp.
  • Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja, några stycken.
  • Vill du ha barn? Har ett redan.
  • Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
  • Har du någonsin åkt ambulans? Aldrig.
  • Föredrar du havet eller bassäng? Bassäng.
  • Vad spenderar du helst pengar på? Saker jag vill ha...
  • Äger du dyrbara smycken? Nä, inte direkt. Vigselringen är väl det dyraste jag har.
  • Kan du rulla med tungan? Nej.
  • Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv! Mohahah!
  • Vad har du för ringsignal? Vanligt tråkigt ring-ring.
  • Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Inte jag men mamma har väl sparat något.
  • Vad har du närmast dig just nu som är rött? T-shirten jag har på mig.
  • Kan du byta olja på bilen? Har aldrig provat så jag vet inte.
  • Vilken var den senaste boken du läste? En hjärtformad ask av Joe Hill.
  • Dansar du i bilen? Nej.
  • När var du i kyrkan senast? I november var jag på adventsgudstjänst i Norrahammars kyrka med några boende på Hammargården. Jag gick alltså inte dit frivilligt. =)
  • Hur många hål har du i öronen? Fyra i varje. Men jag använder dom knappt.
  • Har du någon piercing? Inte längre som jag har smycke i. Har haft i näsan och i läppen.
  • Har du någon tatuering? Fyra stycken. En på varje underarms insida. En i nacken och en på höger överarm.
  • Röka eller snusa? Ingetdera längre.
  • När slutade du med gosedjur? Det var länge sedan.
  • Har du pojkvän/flickvän? Pojkvän.
  • Har du en bästa vän? Ja.
  • Vad ska du göra ikväll? Bara vara hemma och göra "vanliga" saker.
  • Har du några syskon? En två år yngre syster.
  • När flyttade du hemifrån? När jag var 17.

Inga kommentarer: