torsdag 27 augusti 2009

Helvete!

Fick en liten dos magkatarr idag. Inte skönt. Men den är inte så farlig att jag måste ta piller, men ändå. Orkar inte göra så mycket mer än att halvligga i soffan med datorn. Då och då får jag vika mig dubbelt för att lindra smärtan lite. Inte skoj! Inget jag kan rekommendera. Men jag har totalfastnat i Restaurant City på Facebook så jag har lite att pyssla med. Plugga borde jag ju egentligen göra men orkar inte engagera mig just idag.

Hoppas dagen tar slut snart.. =)
Vill ha fredag.

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Usch då... Dags att lyssna på kroppen nu, det är väl dennes sätt att säga ifrån att du bör varva ner? Har själv problem, lite från och till. Hoppas du känner dig pigg & kry snart igen och att du slipper den sablans magkatarren!

Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica