lördag 15 maj 2010

Ingen lugn helg!

I veckan såg det ut som om helgen skulle bli lugn och skön. När jag kom till jobbet i fredags blev jag överröst med lediga tider så den lugna helgen blev ett minne gott. Inte förän på onsdag är jag ledig nu. Då tänker jag verkligen inte tacka jag till ngt jobb. Fem dagar i sträck är min maxgräns.

Men lite vårshopping hann jag med både igår som redan är nämnt och även en liten sväng idag tillsammans med Robban. Hittade för en gångs skulle MASSOR av kläder. Både bh, strumpor, ett linne, en kjol, en top, träningsskor, två par mysbyxor, nattlinne och två par jeans-leggings. Jag shoppade nog mer än jag gör sammanlagt på ett år annars. Även ett armband och två par örhängen fick hänga med hem. Har blivit lite smyckesnörd nu efter att knappt velat ha något på mig. Även Robban och Alexander fick lite inför vår och sommar. Fick äntligen på Robban ett par slim-fit jeans. Grr! Blev min reaktion. ;-)

En snabb-scrap blev det idag också. Min gudmor har fyllt år och mamma ville ha ett kort till henne. Så detta knåpade jag ihop innan hon åkte hem. Underbara papper från DoCrafts.



Inga kommentarer: