söndag 1 augusti 2010

RÅÅÅÅÅSA!

För några veckor sedan fick jag ett nytt DT-paket av Carina och Therese. Två underbara stämplar hade dom valt ut och sedan fick jag plocka resten själv. Svårt vill jag lova. På något sätt blev innehållet väldigt rosa, men jag gillar’t.

DSC_0672

Jag har använt:
Stämplar: Sugar Nellie - Little Artist färglagd med distresser.
Papper: Inkido Cortas de Amor – Satin Pink och Drömmar – Prick rosa. Brun och rosa bling CS.
Övrigt: Cotton Candy Stickles. Bokstavstickers från Mrs Grossman's. Löven är en QK-die. Blommorna är stansar som finns i fyra olika storlekar och som går att beställa på Hobbyglädje (om dom inte råkar ha några hemma).

DSC_0671

DSC_0670

Jag har använt:
Papper: Brun och rosa bling CS.
Övrigt: Cotton Candy Stickles. Rosa floss.

Allt material är i vanlig ordning från Hobbyglädje. Kan verkligen slå ett slag för blomstansarna. Löp och köp!!! ;-)

Inga kommentarer: