måndag 4 oktober 2010

Supernice helg!

En två-timmars tågresa efter en hel dag av kurs kanske inte var det ultimata. Även om huvudvärken slagit fast i både mig och Robban anlände vi med glada miner till Grästorp i fredagskväll. Flera dagar hos mormor och morfar. Alexander var i sjunde himlen. Evelinas katter har fått flytta hem till mamma och pappa ett tag då hon ska dra till Afrika. Devon såg vi knappt röken av men Fendi fick inte nog av allt gos. Inte vi heller.

DSC_0182

Lördagen spenderade jag i goda vänners lag. Härlig mat och massa snack. Precis som de ska va. Hann precis hem till Ljusfestivalen som drog igång i byn på kvällen. Hade kanske varit mysigare om det inte var så mycket folk. ;-)

Igår åkte vi ut till ena morbrors sommarstuga för att fira min mormor och morfars guldbröllopsdag. ÄNNU mer god mat, mys och kul.

DSC_0197Glad mormor och morfar.

DSC_0201Jag, syster och mina tjej-kusiner. Visst är vi lika?

Nu är vi hemma i Småland igen. Idag har vi ränt runt och handlat, fixat och trixat. Känner att ögonen är väldigt små. God natt!

Inga kommentarer: