tisdag 24 januari 2012

Mitt första kit från LYHK!

Jajemän. Från och med nu i januari och tre månader framåt har jag beställt kit från Little Yellow House Kits. Ska bli spännande. Kitet för i januari var så fint. Härliga papper.

Sen har Marie en utmaning varje månad. Denna månaden hade man ett recept att följa:

- minst 4 hjärtan
- mist/färg/distresser
- minst 4 mönstrade papper
- 3 olika alfabet
- du får INTE använda band/spets

Här är mitt bidrag:

DSC_0333Mitt lilla kort som min älskade mamma fick på sin 50-års dag nu i lördags den 21:a. Färgen/misten består av att jag har målat chipboard-hjärtanen med ljusbrun akrylfärg. Sen har jag sprayat dom med Goldie Lox Shimmerings.

DSC_0334Sen blev jag kär i fågelpappret från Basic Grey så det blev ett kort till i bara farten.

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Vad roligt att kitet föll dig i smaken! Har varit sugen på att testa ett tag, men varit för feg än så länge.

Dina kort är superfina! Kan tänka mig att din mamma blev jätteglad för det underbara kortet.
kram Annika