torsdag 22 mars 2012

Mycket att se fram emot!

Dom närmsta dagarna i alla fall. Nu sitter jag i soffan och väntar på at bästa Sofie ska hämta upp mig. Då blir det ett vatten-pass på Stadsgårdsbadet. Torsdagarna där är underbara. Knappt något folk och instruktören har satt ihop ett så bra pass så man är helt dunderslut efteråt.

Och imorgon ska jag med fyra av mina arbetskamrater på Äldreomsorgsmässa. Lite föreläsningar och god mat har vi blivit lovade. Och på kvällen imorgon gäller det att packa för på lördagen bär det av till Tenhult och Vätterscrappen. Tjoho!!!

DSC_0340 (3)Råååsa! Med stämplar från Panduro och Rox Stamps.

3 kommentarer:

Iffa ...... sa...

.....och jag ääääääälskar rosa =)))) Fint kort!
Vilken superhelg du har att se fram emot! Ha det jättekul.
Kram Iffa

vardaxlyx sa...

Tusen tack sötaste att du ville lämna en kommentar på min blogg =)
Jag vill även önska dig en kanon trevlig fredag!!
Ses imorgon hihi
<3

lilla jag sa...

Gulligt kort! Hoppas du har kul på träffen.