söndag 1 juli 2012

Röda blommor!

Veckan har gått fort. Idag ösregnar det igen. Men igår han vi få en superfin sommardag. Först var jag med kompisar i Statsparken och spelade minigolf. Väldigt roligt eftersom jag vann. :-D

På kvällen slöt min gubbe upp och även ett par andra grannar. Vi grillade, spelade kubb och intog alkohol. Förhoppningsvis störde vi inte grannarna som låg inne och sov allt för mycket. En väääldigt trevlig kväll.

Så nu passar det perfekt att göra klart lite bidrag till SS utmaningar då det idag är sista dagen att lämna in.

I en av utmaningarna skulle man göra ett kort i svart och vitt men ha med minst tre röda blommor.

DSC_0357 (2)

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej, och tack för din fina kommentar! :)

Vad mycket fint du gjort! Tror inte jag hittat hit förut, men kommer absolut tillbaka. :)
Det här kortet var verkligen snyggt! Jag hade ju tänkt vara med I croppen, men blev inte så tyvärr. Får bli nästa gång, denna gång blev det lugnt mys med sjukt barn istället. Himla kul att se alla fina bidrag iaf från de som var med! :)
Stort grattis till minigolfvinsten! :))

Serafin sa...

Stiligt kort, så fint gjort med blommorna!