onsdag 11 september 2013

Jultags trio!

Egentligen är det sjukt men för oss scrappare börjar julen direkt efter sommaren. Det är mååånga gånger jag har fått förklara för “utomstående”… :-) Men jag personligen älskar ju julen så det är bara skönt att få suga på den lite längre.

Jag har använt Timpans stora tag från “Tag and bookplates” dien. Perfekt storlek. Både till att stoppa i ett litet kuvert, hänga i en blomma eller på ett paket. Sen får man använt mycket av gamla spillbitar som ligger och skräpar. Tummen upp för tags! Det kommer nog bli ett par till innan jul.

DSC_0429

DSC_0433

DSC_0435

3 kommentarer:

Emelie sa...

Underbara tags!
Kram Emelie

Gurkiss sa...

Super fina tags du har gjort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

bili sa...

Snygga tags och bra tema och visst är tags roliga att göra samt användbara. F n väntar jag med jultema, men det ska nog inte dröja alltför länge innan jag inte kan hålla mej ifrån. kram bibbi