tisdag 2 december 2008

Stora bok-dagen!

Idag har jag kollat böcker inför kommande kurser jag ska läsa. Har åtta kurser kvar innan jag är klar. Dom har ändrat om hela utbildningen fick vi veta nu när vi kom tillbaka från praktikten. Dom har tagit bort några valbara poäng och satt dig Svensk A istället. Ännu en kurs jag redan läst så det slipper jag ju. Men man missar ju 1-2 omvårdnadskurser istället. Så det var både bra och dåligt.
Har även bestämt mig för att läsa inriktningen sjukvård. Är rätt ensam om det i min klass. Det ska bli spännande. Blir inget juluppehåll heller, utan jag ska läsa en kurs även då. Hoppas det går bra att anmäla det imorgon.

Nu till den gudomligt snälla Karin som låter mig låna en massa böcker jag behöver. Av 11 böcker jag behöver har hon nio till låns. Så det är bara två stycken jag behöver ge mig ut på jakt efter. Du är verkligen en snäll liten ängel Karin!!! =)

Inga kommentarer: