fredag 18 juni 2010

En dag i Borås!

  IMG_0490IMG_9987  IMG_9969IMG_0135IMG_0391 IMG_0480

I onsdags började dagen med en tidig morgon. Packade och så var vi iväg. Mot Borås. I bilen ner roade Alexander oss med att säga bajs var tredje minut. Mycket underhållande. Efter en timme var vi glada över att komma ut i solskenet. Timmarna inne i djurparken var jättesköna. Fint väder och nästan inget folk. Förutom att titta på alla dom fina djuren han vi även med massa fika, sälshow, björnbrottning och tåg-åkning.

Även om fötterna redan efter djurparken egentligen ville vila så begav vi oss på shopping-tur. Jag hade mitt sikte inställt på Lagerhaus och Magnolia. Mycket besviken på båda affärerna… Inget jag hade siktat in mig på fanns inne. Otur x 2. Efter att ha ätit på det värsta McDonalds i mannaminne begav vi oss hem. En liten avstickare till Bolaget så jag och syrran fick dränka våra sorger hann vi med först också…

Men över lag var dagen super! En bra start på sommaren.

2 kommentarer:

Cinna/Carina sa...

Va trist för er att det inte blev så lyckat! Vet själv hur det är när man har laddat och när man väl kommer dit blir det - inget!
Fy och bubblan för vissa företag....

Ha en underbar helg!

Anonym sa...

gu så härliga bilder! ha en fin kväll :)