torsdag 17 juni 2010

Vinnare av PRO-Marker pennorna!

Följande tjejer skicka ett mail till martina_axell@hotmail.com med er adress innan den 23/6 så kommer pennan ni vunnit på posten!

Satin: Josefin sa...

Vad kul! Jag vet inte om jag har gjort rätt, men det hoppas jag!
Jag skulle vilja vinna satin! =)

Amethyst: Scrapluben/Johanna sa...

Hej,
Jag har lagt upp bild och länk i min blogg nu!
http://scrapkuben.bloggplatsen.se/2010/06/13/3109300-bloggcandy-hos-mimics/
Önskar helst amethyst om jag vinner.

Lime Green: Lindha sa...

Grattis till en plats i Hobbygängets DT!! Det var där jag hittade din blogg och har nu lagt den under mina favoriter. Jag kommer helt klart att återvända hit! Tack för chansen att vinna! Om jag skulle ha turen på min sida önskar jag lime green!
Har länkat på min sidebar!
Må så gott! Lindha

Färgen yellow var det ingen som ville vinna. ;-) Men den kommer nog lottas ut vid ett senare tillfälle (tillsammans med annat) så håll utkik!

Kram på er alla och grattis till vinnarna, ni andra får lycka till nästa gång.

3 kommentarer:

Lindha sa...

Tjoho!! Tusen tack!! Har skickat mina uppgifter i ett mail till dig!
Ha det toppen!
Lindha

Scrapkuben/Johanna sa...

Åh tusen tack! Har mailat dig!

Josefin sa...

Tack så jätte mycket!! Jag har precis mailat dig