torsdag 1 juli 2010

DT-Kort: Popcorn the Bear

Han är för söt, Popcorn the Bear. I mitt första paket från Hobbyglädje fick jag stämplarna från “Bath Time” att jobba med.

DSC_0047

Jag har använt:
Stämplar: Popcorn the Bear - Bath Time färglagd med distresser.
Papper: We R Memory Keepers - Heart Attack. Gul och grön CS.
Övrigt: Inkidopärlor. Gula brads. Stickles – Frosted Lace. Löven är en QK-die och blommorna MS-stans Hydrangea. Pebbles - Cailloux från Prima.

DSC_0049

Jag har använt:
Stämplar: Popcorn the Bear - Bath Time färglagd med distresser.
Papper: Sassafrass Me Likey - Fresh Pick och Bo Bunny Love Bandit - Stripe. Brun CS.
Övrigt: Inkidopärlor, vit floss och stjärnberlock (finns i Hobbyglädjes pärlhörna). MS-stans Doily Lace.

DSC_0653

Jag har använt:
Stämplar: Popcorn the Bear - Bath Time.
Papper: Sassafrass Me Likey - Fresh Pick. Beige och röd CS.
Övrigt: Prima Pebble - Cailloux.

Har ni vägarna förbi Jönköping i sommar så glöm INTE att kika in på Hobbyglädje och titta på alla korten IRL, botanisera i butiken och spendera massa pengar. ;-)

1 kommentar:

Emelie sa...

Härliga kort du gjort!
Kram Emelie