fredag 4 februari 2011

En ny förälskelse varje dag!

Papper, papper, papper överallt. Är de ngt jag verkligen älskar med min kära hobby är det alla fina papper. Det finns ju HUR många som helst. Det ena finare än det andra. Helst vill man ju ha minst ett av varje, som man kan sitta och bläddra bland. Bara för att titta på det härliga mönstret. Skära i dem? Nänä… :)

Idag blev jag kär igen. Fick februaris månadspaket från Mollys. Har ändrat från färgglada kitet till shabby och jag ångrar mig inte en sekund. Shabby Amanda var lika fantastisk IRL som på bild.

P439 Mini-mini bild jag vet. Men Kaisers Oakwood från Prairie Lane serien fick mitt hjärta att slå ett extra skutt. ;)

1 kommentar:

Lilo sa...

Vad härligt!!! =)
Kul att se och höra att du blev nöjd! Hoppas nästa kit ska kännas minst lika bra! TREVLIG HELG!!!