lördag 5 februari 2011

Fyra sanningar!

Ännu en kväll hemma i sängen med datorn. Så förkyld och orkar inget. Jo, man blir lite ego och delar med sig :)

Sanning 1: Jag älskar randigt. Dock har jag begränsat mig lite. Att ha allt randigt kan nog i längden bli lite jobbigt. Men förutom att jag har randiga tröjor och linnen tvingar jag även på Alexander randiga kläder. Övriga textilier i hemmet så som handdukar och sängkläder får också gärna vara randiga. Me like!

Sanning 2: När det kommer till "skit-snack" har jag inga begränsningar. Tycker allt som produceras i den mänskliga kroppen är helt naturligt och förstår inte varför en del ska ha så svårt för att prata, titta på, lyssna... Allt från snor till avföring i alla former. De finns inget som egentligen äcklar mig. Här har jag dock också begränsningar då jag vet att alla inte uppskattar detta. Haha!

Sanning 3: Jag svär! Som fan... Varför hittade man på dessa underbara ord om man nu inte (enligt vissa) får använda dom? :) Speciellt i bilen och när jag spelar tv-spel. Då trillar de ut många fina ord vill jag lova.

Sanning 4: Jag lider av den otroligt trevliga "sjukdomen" panikångest. Jajemän... roligt värre. Men är väl på "bättringsvägen" om man nu någonsin kan bli bra.

Happy Lördagskväll! :)

Inga kommentarer: