onsdag 2 mars 2011

Det här med stansverktyg!

Som många andra var mitt första verktyg en QK-tång. Den köptes när jag hade scrappat runt sex månader. Men, inte användes den speciellt mkt. Ett år efter det köpte jag en Silhouette. Mja, det var väldigt bökigt med att koppla den till datorn. Den lät som jag-vet-inte-vad. Plus att den tar ju inte dom befintliga stansarna man har. Man måste ju ändå ha en annan maskin till dom.

Både tången och Silhouetten såldes. Ångrar mig så med tången. Men, men. Efter att ha varit utan någonting alls i något år köpte jag tillslut en Epic Six. Så underbart att kunna använda mina QK alfabet m.m igen. Men det var ändå något som saknades. Förra veckan fick Epicen ett nytt hem. Och idag skickas min Big Shot till mig. Ska bli så spännande!!!

Hoppas jag kan bli nöjd med den... :D

Inga kommentarer: