onsdag 9 mars 2011

En pysseldag!

Idag är tredje dagen jag är hemma och vabbar med Alexander. Men idag har han varit helt feberfri och pigg som bara den så imorgon blir det dagis igen för honom och jobb för mig. Ska bli så skönt.

På förmiddagen idag tog vi en tur till skogen. Lekte på isen som ligger tjock på bäcken. Gick in vid lunch-tid och lagom till det började det regna, för att sen snöa. Hallå? Det ska bli vår nu... :)

Så eftermiddagen satt vi inne och pysslade. Alexander fick några gamla stämpeldynor och stämplar som jag aldrig använder. Själv fick jag gjort klart en massa halv-färdiga kort som legat ett tag. Fick även en snabb beställning på två kort åt syster idag. Och dom ligger redan på postlådan. :)

DSC_0424 (3)Filuren fick plats på spillpapper-bitar.

DSC_0425 (2)Stämplar från Motivet och Gummiapan. Papper från We are Memory Keepers.

 DSC_0426 Denna söta stämpel har jag stämplat upp från en scrap-kompis och har ingen aning om var den kommer ifrån. Den skulle i alla fall gärna få flytta hem till mig.

DSC_0427 (3) Stämplar från TGF och Penny Black. Tim Holtz tape och papper från Crape Paper School Spirit Collection.

 

1 kommentar:

syster sa...

snabbt jobbat! :D