tisdag 16 augusti 2011

Vardagen är tillbaka!

I alla fall i några veckor. Från och med första september är jag arbetslös, om jag inte innan dess lyckas knipa åt mig ett vikariat eller en tjänst någonstans inom kommunen. Så här hålls det både tummar och tår.

Men mellan allt jobb-sökande har jag ju tid för en massa scrapping. ;-) Och den första november ska vi flytta till en större lägenhet så då kommer jag få ett pysselrum. Dock får jag dela med maken men ändå. *jublar* Jag slipper sitta i vardagsrummet och jag slipper plocka bort att så fort vi ska ha använda matsalsbordet… ;-)

Så har både lite tråkigheter och lite roligt framför mig!

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Lycka till i jakten på nytt jobb!

Jag förstår att du är glad att snart få ett pysselrum. Att kunna organisera som man vill ha det och inte behöva plocka undan är guld värt.

Själv röjde och rensade jag rejält i mitt rum på semestern, efterbilder finns i bloggen.
kram Annika