onsdag 8 oktober 2008

En massa pysslande!

Idag har jag pysslat gärnet. Men tyvärr kan jag ej visa ngt av det än då allt är till olika tävlingar eller julklappar. Men inte har jag legat på latsidan med pluggandet för det. Gjorde klart första inlämningsuppgiften i kursen vi håller på med nu. En kvar att börja med på fredag.
Robban har varit hemma sjuk idag. Legat och ojat sig i sängen. Alex hade ingen bra dag på dagis. Han hade merst varit arg sa fröken när jag hämtade honom. Men idag hade han i alla fall ätit. Alltid något.

Idag har jag bokat Ullareds-resa med syrran också. På onsdag om exakt två veckor ska vi åka och shoppa loss. Det var nästan två år sen vi var där sist. Jag fick en sån himla lust helt plötsligt och då måste man ju slå till. Det ska bli skoj! En hel dag utan unge och gubbe. Fast jag blev lite för ivrig där ett tag. Glömde helt bort att Robban jobbar sent och Alex ska hämtas på dagis. Men Robban är inte sen med att ta några extra pappa-timmar ibland. Så det löste sig det med.

Nu ska jag vara en duktig husmor och ställa mig vid spisen. Idag blir det lätt och ledig mat då Robban är sjuk. Fattiga riddare står på schemat...

Inga kommentarer: