torsdag 16 oktober 2008

Gekås scrap-shopping!

Hittade faktiskt lite roliga scrapsaker på Gekås:

30*30 papper i förpackning om 6*2 (eller 8*2, orkar inte gå och kolla =P) i härliga höstfärger. Fanns flera olika men jag gillade bara den packen jag köpte.
30-pack embossade papper i tre olika storlekar. Här fanns det också två eller tre färgkombos men jag gillade bara den jag köpte.
Organzaband med blommönster.
Ljusmanschett köpte jag en som hade perfekta blommor jag vet precis vad jag ska göra med.
En paket med chipboard. Ca 80 bitar i alla möjliga former. Tags, blommor, pilar, ramar osv. Fanns tre olika färgkombinationer.
En paket med 8 20*20 papper, band, bling, plastdekos och stora chipboardblommor och ramar. Fanns en annan sån här paket med andra färger och andra dekorationer.


Köpte även ett stort 30*30 album och canvasdukar.

Inga kommentarer: