söndag 19 oktober 2008

Mysig söndag!

Nu åkte mamma precis hem. Hon passade på när Alex somnade för sin middagslur. Han blir ju så ledsen när han ser mormor åka iväg annars. Och mormor hon blir lika ledsen hon... =) Men hon kommer igen om lite mindre än två veckor.

Så på förmiddagen har vi myst i stora lassa. Mormor och Alex var ute och gick en sväng. Men han är fortfarande himla förkyld så ute och leka blir det inget av. Sen har vi gjort äpplekräm och tittat på barnprogram. Jag har även hunnit göra klart min sista inlämningsuppgift i etik-kursen. Yay! Känns skönt att ha allt gjort nu innan praktiken börjar. Sen är det säkert massa saker jag får att kompletera men jag hoppas jag slipper det såklart.

Sen får jag även ge en extra kram till mamma som köpte sju stycken kort av mig. Till ett jättebra mamma-pris såklart men det är ändå lite pengar som kommer tillbaka så jag kan köpa nya roliga saker. =D

1 kommentar:

Ulla sa...

Ååå så mysigt det låter, nu finns din BOM-LO i bloggen.