fredag 10 oktober 2008

Äpple gott!

När jag släppt av Alex på dagis fortsatte jag in till stan och tog mig en genomgång på gymmet. Jätte skönt för mina onda knän nu när dom har fått sträcka på sig ordentligt.
Hemma igen gjorde jag väl ingen nytta som det var tänkt. Hade ju två stora paket som väntade på mig. En WGA med ett BIA-gjort album och lite bling. Nästa paket handlar inlägget nedan om. Så då var jag ju tvungen att pyssla och plocka lite.

Dagis hämtning klockan tre. Efter det har vi busat och lekt lite. Nyss slängde vi ihop en dubbel-smet och gjorde äpplemuffins. Nu har vi hela frysen full. 45 stycken blev det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh kan du inte komma till götet med några?! ;) Guud va gott, fasens jag vill ha en RIKTIG lägenhet så man kan baka... Händer i helgen då? Jag har inget liv förutom "skollivet" för tillfället.... sad but true...